Ev Bilgisayarı - Pc Forum
kaydol Kaydol (Ücretsiz) | şifre hatırlatma Kullanıcı Adı / Şifre Hatırlatma Arama
» Programlar » Fotoshop Programi Lazim!!!!!



 
  #1  
Eski 17 Ekim 2007, 13:31
canpolat1 - ait Avatar
canpolat1
Üye
 
Mesajlar: 663
Kayıt Tarihi: Ocak 2007
Uyarı Fotoshop Programi Lazim!!!!!
ARKADAŞLAR süresiz güzel kullanışlı bir fotoshop programı varsa yardım edin lütfen.

  #2  
Eski 17 Ekim 2007, 16:50
canpolat1 - ait Avatar
canpolat1
Üye
 
Mesajlar: 663
Kayıt Tarihi: Ocak 2007
arkadaşlar yardım edin yaw fotoshop programı lazımmyardim lütfenn!!!
  #3  
Eski 27 Ekim 2007, 09:32
bobbob
Üye
 
Mesajlar: 4
Kayıt Tarihi: Eylül 2007
arkadaşlar bana photoshop un en son çıkanı lazım ingilizce ve ya türkçe farketmez
  #4  
Eski 24 Nisan 2008, 07:39
fehmi06 - ait Avatar
fehmi06
Üye
 
Mesajlar: 279
Kayıt Tarihi: Şubat 2008
ben buldum aga al:

fotoshop indir - download - yukle - Bedava Tanıtım - Bilgi - Full - Yükle - proğram - downlod - dowload - program

+paun verirsin artık aga
  #5  
Eski 14 Ağustos 2008, 13:09
hakanimamoglu
Üye
 
Mesajlar: 1
Kayıt Tarihi: Ağustos 2008
fotoshop'un hası Adobe Photoshop CS2 dir. Bunu deneyin fotoshop

« Bu mesaj hakanimamoglu tarafından 30 Mayıs 2010 (00:26) tarihiyle güncellenmiştir. »
  #6  
Eski 15 Ağustos 2008, 11:34
Nastrowyha - ait Avatar
Nastrowyha
Üye
 
Mesajlar: 2,203
Kayıt Tarihi: Haziran 2007
nasıL bir fotoshop istiyorsun ona qöre Link vereLim.Eqer sadece kes yapıştır qibi işLemLer yapacaksann basit Ps Ler var ama ben qenede Adobe yükLe derim
  #7  
Eski 19 Ekim 2008, 22:47
redd
Üye
 
Mesajlar: 3
Kayıt Tarihi: Ekim 2008
yaa ben yüklediğim zaman (adobe fotoshop"u) limeweren üzrine kaydediyo we açamıyorum ne yapmam LAZIM BİRİ BANA YARDIM ETSİN lütfen..!!!!!!!!!!!ACİL CEWAP BEKLİYORUM

« Bu mesaj redd tarafından 19 Ekim 2008 (23:03) tarihiyle güncellenmiştir. »
  #8  
Eski 20 Ekim 2008, 18:48
redd
Üye
 
Mesajlar: 3
Kayıt Tarihi: Ekim 2008
yaa cewap wersenizeee
  #9  
Eski 20 Ekim 2008, 19:51
THE MUMMY - ait Avatar
THE MUMMY
Üye
 
Mesajlar: 1,840
Kayıt Tarihi: Ekim 2006
LimeWire icon'u ile kaydediyorsa LimeWire ile indirmen lazım
  #10  
Eski 21 Ekim 2008, 21:52
redd
Üye
 
Mesajlar: 3
Kayıt Tarihi: Ekim 2008
THE MUMMY yazdı:
LimeWire icon'u ile kaydediyorsa LimeWire ile indirmen lazım

eee ozmn inmiyo ki açılmıyor fotoshop başka yollu yok mu bunun
  #11  
Eski 18 Haziran 2009, 12:41
asahin166
Uzaklaştırıldı
 
Mesajlar: 4
Kayıt Tarihi: Ocak 2009
al sana fotoshop
Adobe Photoshop CS3 Extended 10(fotoshop)

  #12  
Eski 18 Haziran 2009, 19:16
Britanya
Üye
 
Mesajlar: 423
Kayıt Tarihi: Kasım 2007
asahin166 saol benmde isime yaradı
  #13  
Eski 18 Haziran 2009, 20:30
kehleti
Yetkili
 
Mesajlar: 1,023
Kayıt Tarihi: Kasım 2007
slm.
Google ın programları basit foto düzeltmeleri için biçilmiş kaftan. Daha kapsamlı program arıyorsanız Ben Linuxda Gimp kullanıyorum süresiz Free Linuxla standart geliyor. Ha standart olduğuna bakmayın Photoshop kadar hükmediyor. Ayrıca birçok grafik programı da birlikte geliyor.
  #14  
Eski 20 Nisan 2011, 10:11
green5163
Üye
 
Mesajlar: 1
Kayıt Tarihi: Nisan 2011
canpolat1 yazdı:
ARKADAŞLAR süresiz güzel kullanışlı bir fotoshop programı varsa yardım edin lütfen.
İnternette birçok sitede Fotoshop programı var.Fotoshop yap, Grafiti yap, Photoshop yap, Fotoshop yapma isimli sitede online olarak bulabilirsiniz
Programlar Kategorisindeki Popüler Konular
» Popüler Programlar
Flash Slideshow MakerFlash Slideshow Maker
Slayt Hazırlama Programı
Easy GIF AnimatorEasy GIF Animator
Gif Yapma Programı
TrueCryptTrueCrypt
Dosya Şifreleme Programı
Video Mp3 ExtractorVideo Mp3 Extractor
Video'dan Sesi Mp3 Olarak Ayırma Programı
BearShareBearShare
Müzik indirme programı
3DP Chip3DP Chip
Driver Bulma Programı
Mz Ram BoosterMz Ram Booster
Bilgisayar Hızlandırıcı
AudacityAudacity
Ses Kayıt Programı
Glary UtilitiesGlary Utilities
Bilgisayarı Hızlandırma Programı
Format FactoryFormat Factory
Format Dönüştürücü
Konuyu Değerlendir Oy

« WebcamMax v2.3.0.0.. EN SON SÜRÜM..  prev  Photo Filtre 6.2.4 Türkçe »




Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005 - 2014 Ev Bilgisayarı